femopreis.reismee.nl

de maand van de vakantie...april

Bon Nochi,

Hier is het avond! In Nederland is de zomertijd weer ingegaan dus er zit weer 6 uur tijdsverschil tussen Nederland en Bonaire. Weer even wennen, weer een uur minder de tijd om mensen te bereiken.

April is hier een hele chille maand! nu een week vakantie, daarna twee weken werken, en dan weer een week vakantie. Tijd om in de zon te gaan liggen en niks te doen...(zoals wel vaker..;)) je zult het niet geloven maar het gaat op een gegeven moment vervelen...hahaha te verwend hier! Ik zal wat zon naar jullie sturen!:P

Nou ik heb hier een goede hoest en griep gehad. Ik blafte zo erg dat ik de bijnaam 'zeehond' heb gekregen hier op het park. Een van mijn matties grapte al door de staart van een zeehond na te doen met zijn handen en ik het geluid er bij te maken. Het geluid was zelfs zo erg dat een overbuurvrouw kwam aanzetten met hoest drank. En ja....als ik dan de slappe lach kreeg moest ik aan het zuurstof, tranen over mijn wangen. Gelukkig is het nu ongeveer weg. Alleen als ik nog helemaal in een scheur lig dan komt de hoest zich nog opzetten. Dus gewoonniet te veel lachen..;) dat gaat niet lukken natuurlijk!

Afgelopen weken weer drukke weken gehad met rapportgesprekken, alles invoeren en pasen. Pasen hebben we ook op school gevierd. Met de hele school hebben we op plein gezeten en gegeten. De school heeft voor het eten gezorgd met hulp van ouders. Was heel gezellig en gelukkig regende t niet...tja...je kan het weer nooit voorspellen hier..;) hahaha. Daarna gingen onze groepen naar de speeltuin en daar stond een geweldige paashaas klaar! (een tegekke ouder uit mijn klas in een warm pak gehezen = respect) super dat ze dat deed. Iedereen een eigen mandje en zoeken in de speeltuin naar de eieren. Had je het gouden ei gevonden dan kon je nog wat extra's verdienen. Maar iedereen kreeg al wat lekker van de paashaas. Nou wat waren de kinderen enthousiast! Super leuk om te zien! Het mooiste was dat de kinderen met de paashaas op de foto wilden. Ook het kind uit mijn klas maar herkende haar eigen moeder niet in het geweldige pak. Half uur laten kwam 'moeder' haar kind halen en zei het kind....mam, mam de paashaas is net geweest!

Smile
te grappig! hahaha

Naast het werk vermaak ik me nog goed met de mensen om mij heen...vrijdag meestal een happy hour pakken...gezellig samen eten. Zaterdag was de planning om een rustig avondje er van te maken. Dus mijn buurvrouw en ik lekker relax aan de wijn en lekker kletsen en een hoop gelach. Kwam de overbuurman even gezellig een praatje maken. Nadat hij was weggegaan kwamen de nachtbrakers weer terug uit de kroeg (moet je na gaan zaten we toch nog lang...). Die schoven zo aan.. onze wijn was op dus we dachten gaan we zo naar bed....hahah maar het was te gezellig en een gezellige buurman had nog wel een fles wijn staan... nou hele foute bende...werd wat afgelachen en gekletst. Toch weer ietsjes later dan verwacht....s'ochtends na een paar uur werd ik wakker....keek op mijn terras...het was een waar slagveld...er was een goed onverwachts feestje geweest dat kon je meteen zien...hahahah nou ik kan je vertellen...de ene nog slechter dan de andere...sommige heb ik die dag niet eens buiten gezien...hahahaha te GENIAAL!!!

De komende dagen lekker relaxen, wat dingen voorbereiden en achterstallig werk in halen, maar ook lekker op het strand liggen, uit eten, happy hour pakken. Twee werken werken en dan vakantie moet ik toch wel overleven...daarna wordt het een lange zit tot de zomervakantie. Hebben we alleen nog hemelvaart extra vrij. En er komt begin mei weer een vriendin deze kant op!! Erg gezellig!

Bon Siman

Reacties

Reacties

oma uit zutphen

hoi femke weer leuk iets te lezen uit Bonaire lang leven de lol bij mij is alles heel rustig . Voorbereiding voor 13aprilde oogoperatie RELINDE GAAT MEE vanwege ik kan dan geen auto rijden.nadien 4weken 3maal per dag druppelen oog dusIk hrb geoefend maaar alles ging er naast

oma uit zutphen

AAN femke lever groeten uit zutphen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active