femopreis.reismee.nl

Times flies when you're having fun…

Wat gaat de tijd snel zeg! Met kerst was ik nog gezellig in Nederland. Dat was weer super leuk om veel mensen weer te zien en te spreken. Helaas niet iedereen kunnen zien want daar was de tijd te kort voor. Nu is het alweer maart! Nog iets meer dan 3 maanden en dan zit het schooljaar er alweer op!

In de tussentijd heb ik weer een goede en drukke tijd gehad op Bonaire. Druk met werken, gezelligheid van de buurmannen en vrouwen, kickboksen (nu ff stop erop), nog een week vakantie in februari gehad. Nog een nieuwe buurvrouwkomen wonenmet wie ik het ook super kan vinden. Alleen nog maar gezelliger hier. Ik had besloten om deze vakantie maar eens op het eiland te blijven. De eerste vakantie was ik op Aruba, tweede in Nederland en nu maar even thuis op Bonaire. Kan ik mooi wat geld besparen om nog in een andere vakantie naar Curaçao toe te gaan.

Mijn leventje op Bonaire is heerlijk relax met de zon en de mensen om mij heen. Af en toe eens naar de kroeg, om weer grappige mensen te spotten. Ook op ons resort hebben we de grootste lol. Gezellig Amstel bright drinken tot in de vroege uurtjes. Komen we weer buurtjes tegen die naar het werk gaan…hahaha (dit wel in het weekend hoor..;)). De raarste gesprekken, maar ook serieuze gesprekken, de meest flauwe grappen, verschillende muzieksoorten op de achtergrond, koud biertje erbij = gezelligheid en op en top genieten.

Mijn kickboks avonturen ging ik aan met een collega van mij. Was echt super leuk om te doen. Wij waren het komische duo tijdens de training. Goed en serieus trainen maar wel met een lolletje (zoals gewoonlijk). Maar ja mijn arm heeft roet in het eten gegooid (lees: arm in de draaiende ventilator). Die arm begon weer op te spelen. Toch maar een foto laten maken, was gelukkig niet gebroken geweest. Maar ja wel spieren of een zenuw geraakt. De diagnose is nog niet duidelijk…ze denken aan traumatische spierdystrofie. Maar ja…of dit kan… Dus nu weer 6 weken wachten tot ik naar de Orthopeed mag. En dan zullen we eens zien wat hij zegt. Voorlopig mag ik niet meer kickboksen van de dokter. Om te huilen…maar ja misschien kan je meer kapot maken…dus doen we maar braaf wat de dokter zegt…maar mis het wel.

In de februarivakantie heb ik gewoon lekker rustig aan gedaan zoals dat hier kan. Strandje opgezocht, zwemmen, in die vervelende zon liggen en lekker gezellig biertjes drinken. Ook is onze nieuwe collega in de vakantie gekomen…Super gezellige meid van mij leeftijd met wie ik het goed kan vinden en heb haar natuurlijk in de vakantie al de ‘uitgaansgelegenheid’ van Bonaire laten zien….haha. Dus dat worden nog leuke maanden tot de zomervakantie.

Een week na mijn vakantie kwamen mijn vader en moeder op bezoek. De eerste grote wereldreis voor ze! Wat een gezellige tijd hebben we gehad en wat leuk dat ze mij kwamen opzoeken. Het eiland rondgereden, mooie plekjes laten zien, cultureel marktje waar we toevallig langs kwamen, snorkelen, verschillende strandjes opgezocht, naar het vlot op Sorobon gelopen met mams…hahah wat een belevenis en wat hebben we gelachen…:D heerlijk gegeten in verschillende restaurantjes en op het strand. Kajakken in de mangrove had ik ook nog niet gedaan. En zij wilden dat zo graag doen! Dus wij kajakken in de mangrove. De weg er naar toe was al survival. Maar het kajakken helemaal! Tussen smalle poortjes waar je moet voorttrekken aan bomen… hahaha want er was geen ruimte om te peddelen. Hele mooie tocht gemaakt!! En lekker rustig daar… stilte…ook nog even gesnorkeld. Daar zie je de verschillende soorten wortels en kleuren van de mangrove bomen. Tussendoor heb ik ook nog even mijn motorrijbewijs gehaald (op mijn eigen scooter..hahahha)!! Whoehoe….Die moet ik binnenkort ophalen. Een echte scooter/motormuis!hahahahha

Ayo!


Ps: Wordt het al lente in Nederland??

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active