femopreis.reismee.nl

'Wereldreis' heb ik al gemaakt in 4 dagen..;)

Hey Allemaal,

Ben eindelijk veilig in Sydney aangekomen en eindelijk lekker gedouched. Maarhet ging nietzonder slag of stoot. En de ellende begon al op schiphol toen we wilden inchecken. De vlucht van A'dam naar London had al vertraging tijdens het inchecken. Dit betekende dat we de aansluiting van London naar Singapore zouden missen, maar als deze vlucht ook vertraging had zouden we het nog kunnen halen. En en al...onduidelijkheid! En na het inchecken het verschikkelijke afscheid...

Frown

Eenmaal aangekomen in London hadden we al meer dan twee uur vertraging en hadden we deaansluiting gemist! Dat betekende dat we in London zouden moeten overnachten. Op naar de balie waar ze dat zouden regelen en meteen de boeking weer in orde zoudenmaken. Bij de balie aangekomen...weer een mega langerij! Er stond ook een zakenman in de rij, de hele tijd recht voorzich uit te kijken en opeens.....ppprrrr.....prrrrr....hahaha die jongens achter hem keken elkaar aan...'wie was dat?' en wij keken elkaar aan omdat we aan de andere kant van het lint stonden. WIj moesten lachen...ze waren niet zachtjes...en die man maar recht voor zich uit kijken...hhahah dat moest vast niet de bedoeling zijn. Maar het was toch een lachmomentje van de dag! Hield de moet er weer in..jaja...wat je al niet aan het lachen kunt maken!

Ons geduld is die eerste avond al aardig op de proef gesteld. We konden uiteindelijk overnachten in het hotel in London, maar omdat het zo druk was wilden ze ons niet inboeken. Iedereen moest meteen naar het hotel omdat het ondertussen al 1 uur s'nachts was. Was er ook nog een reisgenoot zijn tas vergeten in de bus. Dus die moest opgespoord worden. (hij heeft hem weer terug gekregen diezelfde avond!) Het hotel was prima met tweepersoons bedden per persoon!!Heerlijk!!

Wink
en ook nog engels ontbijt gehad.

De volgende ochtend moesten we vroeg (8u)op het vliegveld zijn om te kijken of we op een vlucht geboekt konden worden naar Singapore! Wat was het geval, we waren niet geboekt als groep maar per persoon, het was niet mogelijk om iedereen opdezelfde vlucht te krijgen. Uiteindelijk zouden we in 4 groepen verdeeld worden. Dat noemt zich 'groepsreis'! De ene groep zou die avond vliegen en de andere groepen de dag erna. Maar gelukkig koniedereen voor een vlucht van die avond worden geboekt. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost. En we kregen van de vliegmaatschappij lunch en diner bonnen. We zijn met 12 mensen nog even in Londen geweest en in een Pub wat gedronken. Wel leuk voor het groepsgevoel.

Door de vertragingen hebben we dusde overnachting en sigthseeing in Singaporegemist. Helaas, iedereen had er wel erg zin in! Schijnt een leuke stad te zijn...wat ik nu nog niet weet...!Maar gelukkig kon iedereen die avond met het vliegtuig en hoefden we gelukkig niet weer een overnachting in London te maken. De vluchten verliepen goed en zeker niet te lang.

Achteraf bleken we van Singapore naar Sydneyweer met 10 mensen in hetzelfde ivliegtuig tezitten!! wel verspreidtdoor het mega vliegtuig.En kwamen we op Syndey nog twee reisgenootjes tegen die daar moesten overstappen. Eenmaal aan in Sydney waren er maar twee tassen aangekomen (waaronder die van mij)

Cool
! De andere vier moesten weer formulier invullen en konden een vergoeding ophalen. Hun bagage stond nog in london! Hoe dat kan? weten wij ook niet...Alles dubbel gevraagd en het zou doorgelabeld worden. Nou niet dus...dus die vier moeten nog zonder backpack en eigen spullen doen!

Een paar korte uitspraken die bij deze reis passen:

-geduld hebben is nog best lastig, maar met een hoop geduld kom je ver!

-Een goede leer....doe altijd wat kleren in je handbagage!

-Hou je vast aan de leuke momenten om de sfeer er in te houden.

-Door zo'n reis leer je reisgenoten beter kennen.

- Travel 'Active' staat voor: veel zelfstandigregelen, wachten, en een beetje reizen als het lukt om een vlucht te boeken.

-Zoveel tegenslag gehad, kan alleen maar beter worden!!!

Laughing

Hostel is prima, maar een zooitje op de kamer, liggen hier ook weer apart! Ik met drie engelse meiden, 2 uit duitsland en nog 3 jongens. Meisje uit Engeland en Duitsland waren aardig even mee gesproken, de andere 'kamergenoten' heb ik nog niet gezien of gesproken! Vanavond een gratis bbq.

Liefs uit Sydney!

Johan Z

Top verhaal Fem!

Vincent

Hoi Fem, ja daar wordt je echt in het begin niet vrolijk van. Wat een gedoe, vreselijk,laat het maar mooi achter je.
maar nu zit je heerlijk in Sidney en geniet er zullen nu prachtige dingen gebeuren, wel leuk hoor om je verhaal te lezen,als je terug bent heb je ook een prachtig boek geschreven. En een HELE ervaring rijker. Succes lieverd. Groet Vincent.

Mayckel007

Wat een verhaal maar ik vermaak me kostelijk met jou story's grzzzz, Mayckel

Zijlijn

Wat een verhaal Fem, en ik maar zoeken naar die metrokaart voor Singapore :-)

oma

enig femke je verhaal wie veel reist kan veel vertellen nau i oma dat begint er op te lyken en het leuke dat iik ik er erg van geniet heel veel liefs en heel veel genieten ik ben myn regel helemaal kwijt dus bay bay lievert oma

Jeroen

Niet echt een super begin van de reis! Maar achteraf wel leuk natuurlijk! Heel veel plezier down under en hoop nog veel leuke verhalen te lezen :)

m oma 1oktober

maandag hoe vroeg nu al aan het typen acht uur ja FEMKE zo druk zijn we hier inZutphen morgen zusjes dag in Zwolle het nieuwe huis van greet en roel half 9 CAFE CAPS DANmoet ik al in de auto zitten WOENSDAG BRIDGEN EN DAN CAFE DEVORIGE REGEL CAFE PAST NIET DUS IK MAAK ER EEN PUZZEL VAN JIJ HEBT TYD GENOEG IKO ZOEK EEN GROTERE LETTER IDEE