femopreis.reismee.nl

Wat een belevenissen...

Vorige verhaal had ik geschreven dat we gratis bbq hadden in het hostel!! die dag was een zware dag...we waren moe en de bbq was laat.Een ander meisjeen ik vielen bijna in slaap, maar ivm met jetlag mochten wepas na 20.00 slapen anders kom je in een verkeerd ritme. Duszijn weeen stuk gaan lopen door Chinatown om wakker te blijven.Daarna zouden we met de groep naar debbq gaan. Wij (groep nederlanders) hadden wel zin in een gratis bbq. Wij buiten kijken, geen bbq. We moesten beneden zijn!hhahaa....wat een giller...de 'BBQ' was een broodje worst (2 tostibrood met een braadworst)..hahahha of twee broodjes worst...

Wink
wat een lol hebben wij gehad...!!! ( ja wij maken wat mee!!!
Laughing
)

De volgende dag ben ik met drie andere nederlands naar het opera house en harbour bridge wezen lopen! haha we hadden hierons hierop verkeken! Maar wel veel van de stad gezien! De terugweg was afzien, maar we hebben het volgehouden om te lopen en niet de bus te pakken! We mogen trots op ons zelf zijn..

Tongue out
! Die avond hadden we ook de kracht nog om te gaan stappen...wat een heerlijke foute avond!! We hadden 2 drankjes voor de prijs van 1!! ik kan je vertellen...we hebben aardig lopen slempen!!
Laughing
Echt top avond gehad!

Daar is het ook idee gekomen om naar de blue mountains te gaan, wie dat ooit heeft bedacht..!Het was in Sydney super weer dus wij in shorts en korte mouwen, goede schoenen aan en gaan met die banaan. Met de trein daarheen op de bonnefooi...dat was geen goed plan. Niemand had ons verteld dat het 10 graden verschilt met Sydney kwa temperatuur! Het leek wel alaska. Iedereen liep daar in winterjassen en mutsen, etc. En wij kwamen daar als groep aan in shorts en korte mouwen...teKOUD!Gelukkig had ik twee soort vestjes bij me, maar andere hadden helemaal niks bij zich. Dus wij bij de eerste de beste eetgelegenheid naar binnen, een chinees. Het eten (soep om warm te worden)dat daar werd besteld was niet te eten..echt te vies! Die man en vrouw waren helemaal enthousiast en wilde vanalles vertellen. Daarna hebben we als gekken staan springen bij stoplichten om warm te worden en door het stadje gerend naar iets wat wel eetbaar was!! De mensen daar echt lachen om ons...soort attractie..;)Echt te maf en grappig! We hebben besloten om toch maar een andere keer die tour/blue mountainste gaan doen! dus weer op naar het treinstation...om weer terug te gaan! We hebben wel de eerste kangaroos gespot!! Daarna een hele,lange, warmedouche genomen en met een paar mensen spaghetti gemaakt!Een rare dag, vol met gezelligheid en gekheid! Maar de blue mountains moeten nog een keer naar toe en dan beter voorbereidt!haha

Vandaag is het hard opzoek gaan naar een ander hostel, deze is vol! Dus maar eens ff op zoek gaan! Gaat lastig worden ivm lang weekend (feestweekend) van de aussies!Andersmoeten we maar met zijn2enals zwervers gaan leven..

Wink

Is het al herfst in Nederland?Op dit moment is hetheerlijk weer hier, hopen dat het zo blijft!

Niet komende, maar volgende week maandaggaan we met een gedeelte van degroep op surfkamp...ga leren surfen...dat wordt wat.....zon, zee, strand, surfen hahah

Cool

ik heb een australisch nummer: 0061451539497 maar mijn nederlandse nummer heb ik ook nog! Dus daar kun je gewoon berichtjes naar sturen..;)

Liefs, Fem

Reacties

Reacties

Marije

Hoi Fem!
Wat een gaaf verhaal! Klinkt helemaal goed daar.
Veel plezier nog!
xx

Vincent

Hoi Fem,
geweldig en maar slempen, top avond gehad,? er zullen er zeker meer volgen. Ik weet niet wat het is ,maar ik begrijp dat dat wel heel speciaal is.
Vertel het me maar als je terug bent.
Wel heb ik een idee dat het met borrelen te maken heeft.
Hoop dat je snel een nieuw slaapplekje heb gevonden,want met al dat geslemp is dat wel nodig misschien.groetjes,
En geniet Vincent.

Helma

Ha Femke!

Wat een start van je reis!! Al een ander hostel gevonden?Welke doelen heb je/hebben jullie je gesteld voor de komende dagen? Zal ik je wat Nederland betreft op de hoogte houden van het onderwijsnieuws :) of kan het je echt even allemaal gestolen worden...

Misschien heb je nog meegekregen dat Lieke vorige week weer een dochtertje gekregen heeft? Wij zijn dus weer aan het oefenen met minimensjes verzorgen, want het is een heel klein meisje, nog maatje 50.

Groetjes, Harry en Helma

fem

Leuk om al die berichtjes te lezen!!!:-)
@ helma; leuk als je me op de hoogte wilt houden via de mail! nog gefeliciteerd met jullie 2e kleindochter!gezellig en druk met 2?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active