femopreis.reismee.nl

korte update..

We konden gelukkig nog even 1 nacht in dit hostel blijven!!:) we hoefden niet als zwervers op de straat te liggen.Gisteren zijn we wezen chillen bij harbour bridge en opera house!! Heerlijk in de zon en nog niet verbrandt! Was super weer gisteren! Gisterenavond hadden we soort hutspot gemaakt (wortels, aardappelen, gehakt, uit) en met de groep gegeten.Gisteren avond weer lekker geslempt en met aussies gepraat (slempen=drinken voor diegene die het niet weten!!)...echt super gezellig!!:) vanochtend ging ik met twee jongens ontbijten van de groep nederlanders...hahha ik betrapte mijzelf erop dat ik al engels tegen hun begon te lullen tijdens het lopen!! hahaha komt vast door die aussies (zie foto)van gisteren! echt super lachen...en ik kon me goed engels die avond! (normaal ben ikzo bagger in engels)hahah...maar kreeg een compliment ervoor.. die steek ik dan maar zo in mijn zak!! Ze zagen er eerst chaga uit maarhet nationale teamrugby van Australie had verloren...dus gingenze maar drinken om het te verwerken...

Wink
Gezellig over vanalles gekletst! Today naar een ander hostel, waar we met zijn allen voor de hele week blijven! Midden in de stad!!Vandaag is het een feestdag in Australie dus dat zal wel weer stappen worden...

See you soon!!

Reacties

Reacties

Corine

Dat wordt vast weer slempen vanavond! Gefeliciteerd met je verjaardag.

vincent

Hoi Femke,
ja dat slempen komt me bekend voor.Maar bedankt voor de uitleg super allemaal. groetjes Vincent.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active