femopreis.reismee.nl

een dagje ouder...en wijzer..;)

Laughing
hey allemaal,

Wij zijn maandag met zijn allen naar een nieuw hostel gegaan. Een groep van 8 nederlanders, drie meiden en vijf jongens. We hebben een kamer met zijn allen, dat is echt een dolle boel. Er wordt wat afgelachen en gegeind. Een man lag er al toen wij kwamen, maar die is ondertussen weg. Denk dat hij ook wel blij was dat hij een cursus moest doen en dus niet meer bij ons op de kamer hoefde te liggen.

Mijn verjaardag is maandag- en dinsdagavond goed gevierd zoals sommige al op facebook hebben kunnen zien! Veel mojitos en gezelligheid!! Twee avonden lekker wezen stappen en slempen! Echt toffe avonden gehad, alleen was het wel vreemd dat ik mijn familie en vrienden niet om mij heen had om het mee te vieren!! Maar gelukkig had ikeen leuke groep, gezellige nederlanders om het mee te vieren!! Maandagavond zijn we bij een pub wezen slempen en dinsdag avond zijn we weer naar die pub gegaan en laterben iknog met Jessica en Sjaak naar Scurfie Murfie's geweest. Hahah daar waren op dat moment veel homo's en Sjaak werd tot vervelends toe in zijn billen geknepen. Hij werd er helemaal gek van...en wij maar lachen...!! Maar op een gegeven moment zijn we toch maar naar ons hostel gegaan!!

Wink

We zijndinsdag de Harbour bridge overgelopen. Wow wat een mooi uitzicht over het opera house en de omgeving! wat een stuk lopen was dat!! Want we moesten ook helaas weer terug lopen...

Undecided
De volgende keer moet ik echt mijn loop/runningschoenen aangaan doen, want ik hadblaren!!! (maar omi, ik heb ze zelf doorgeprikt!!
Wink
) Maar...wat hebben we mooie foto's gemaakt!! Helaas kan ik die niet op de site zetten. Veel van mijn foto's pakt hij niet omdat ze te groot zijn of te veel megapixel!! Helaas moeten jullie nog op de mooie kiekjes wachten!! Veel foto's die nu op mijn blog staan zijn van andere mensen.

Woensdagwas het 27 graden en zijn we naar bondi beach gegaan. Voor de mensen die bondi rescue hebben gezien, alles lijkt kleiner!! De toren lijkt op tv heel wat...maar in het eggie is hij niet groot!! Wel veel strandwachten uit de serie gezien....en een rescue!!

Laughing
twee mensen bij de rotsenwerden gered op deblauwe surfplank!jaja Bij Bondi veel surfers, we konden een beetje inspiratie opdoen voor volgende week..dan gaan wij lerensurfen! Het was een warme dag met veel zonnebrand smeren, maar ben niet verbrandt. Het was heerlijk aan het strand en nog ff gezwommen in de zee..je voelt dat er een sterkte onderstroming staat...we waren niet tussen de vlaggen aan zwemmen, maar we gingen ook niet ver zwemmen!! gewoon ff lekker afkoelen!Er liep ook een man van rond de 80 heen en weer over het strand. Wel 8 keer heen en weer en dan hardlopend!!WOW respect voor die man, ik doe het hem niet na in die warmte!! Die avond ben ik vroeg in bed gedoken, was echt super moe...!!met kleren en al in slaapgevallen na het eten (kebab)en werd om 12umidden in de nacht wakker!! toen toch maar ff snel pyjama aan gedaan!! hahahah wat een bak! Ik weet het zeker....ben geen jonge 'god' meer...
Wink

Vandaag (donderdag) is het super weer nog warmer dan gisteren. Eerst ff uitgeslapen, washard nodig na al die leuke stapavonden!Eva, Jessica en ik zijn naar de supermartk gegaan en broodjes gekocht om daarna naar een park te gaan. Daar hebben we lekker in de zon gelegen, geluncht en daar hebben we een 'grote' ontdekking gegaan. In Nederland verplaatst de zich zich van links naar rechts en hier is aussie van rechts naar links!! hahah...

Wink
. Ook lag ik heerlijk in het zonnetje op mijn rug met mijn ogen dicht en opeens voelde ik wat tusssen mijn benen vallen, ik gillen en kwam snel overeind....de meiden lachen jo...ik dacht dat het een beest was wat uit de boom (lagen bij de bomen)kwam of iets dergelijks...was het een tak(je)!! hahah we kwamen niet meer bij...!

Net hadden we een informatie bijeenkomst over de oostkust van australie...what to do...! ff inspiratie en informatie opgedaan. Na het surfkamp ga ik namelijk richting Cairns.

Nog leuke dingen die ik moet weten uit Nederland, tell me..! Wij maken hier genoeg dingen mee..helaas kan ik niet alles vertellen...bij sommige dingen moet je gewoon bij zijn geweest...maar de lachspieren staan elke dag wel een keer aan..!!

Laughing

See you....

Reacties

Reacties

vincent

Enig Fem, nog van harte , ik ben wel laat maar oke.
volgens mij kun je je foto`s verkleinen,ik weet niet prezies hoe...bij het uplouden of al in je toestel, ff een slime meid raadplegen ofals het niet anders kan ...een boy.hahaha...Moet lukken.
Geniet van je surflessen volgende week, het was weer fijn te horen dat het lachern je nog niet vergaan is, dat zal ook zeker niet gebeuren.Ik zal de mail doorsturen naar Marlot, wellicht heeft die nog leuke sugesties of spannende dingen te melden.Liftend boven op een busje met een oude hippy van 60 jaar.gitaar mee en liedjes zingen. wouwwww ja het kan..
Hier REGENT HET BAKSTENEN. ja, ik ben dus wel jalours op je.
liefs Vincent

Marije

Geweldig dat klinkt heel goed! Wat leuk dat je ook gaat leren surfen! Dat is zo vet om te doen. Stiekem wil ik wel met je mee volgende week... ik wil ook daar surfen!
Have fun!

Zijlijn

Hi Fem, ook namens mij een Karen nog van harte... Wij zitten nu in Schotland en zullen een dubbele whisky nemen op je gezondheid. Proost! En surf ze.

ilona

Volgens mij vermaak je je daar goed. En wat zou ik graag in dat warme australië willen zijn. Geniet er volop van en ik lees graag hoe het surfen je afgaat. Super tof dat je dat gaat doen.

Helma

Ha die Femke,

Nog van harte met je verjaardag! Je hebt het enthousiast gevierd, dat lezen we wel!
Ik had gemaild dat ik voor jou het onderwijsnieuws van Nederland bij zou houden. Nou, er is nieuws...de wet op het passend onderwijs is namelijk een feit, per 1 augustus 2014 in werking. Dus misschien geeft dat wel kansen op extra banen in het regulier onderwijs! Voorlopig je nog niet druk over maken. Surfen is wat je nu te doen hebt. Geniet er van, groetjes van ons, Helma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active