femopreis.reismee.nl

iieeeehhh!!!!

De eerste nacht in het 'hippi' hostel, in de rimboe met allemaal grote salamanders en andere rare beesten. Wij hadden een groot gebouw genoemd 'wreck'. Het was groot wrak!! Houten gebouw met bovenaan allemaal ramen, maar niet van glas maar van gaas met overal gaten erin. S'avonds gebeurde het...een beest op MIJN bed...ik dacht het een grote tor was (de volgende avond bleek t een kakkerlak te zijn). Dus ik dat beest van mijn bed afgeschoten na veel moeite... Nou lekker heb ik die nacht niet geslapen...ondanks een paar ice cocktails die we hebben genuttigd bij de cheeky Money's. Aparte bar is dat met rare mensen, hoop drank en mensen die op de tafels dansen, maar wel leuke muziek!!! De volgende dag zouden we naar Nimbin gaan.

Gisteren waren we naar Nimbin geweest. We gingen met een shuttlebus, die bij ons in nederland niet eens door de APK zou komen. Geen gordels (zelfs de chauffeur niet), rammelt aan alle kanten, rare vering (wordt omhoog geschoten bij elke hobbel), en kan zichzelf niet in balans houden. Australie En daar hebben hebben we 1,5 uur ingezeten om bij Nimbin te komen. Nimbin is een klein stadje waar 400 mensen wonen en er omheen wonen zo'n 10.000 mensen. Nimbin staat bekend om de hippies en de alternatieve mensen...nou die hebben we gezien!;) Daarnaast staat Nimbin bekend om de cookies met marihuana. Om de paar meter wordt er gevraagd of je cookies of marihuana wilt kopen. Het is ook het enige plaatjes waar het legaal is!!! Nou de jongens waarmee we waren die hebben volop genoten van de cookies etc...! Die waren stoned en high etc. Die dachten echt dat ze grappig waren. Jessica en ik hadden ze na de terug rit niet meer gezien omdat wij dingen gingen regelen en te skypen (ik heb met omi geskyped...was grappig!!) en lekker uit eten gingen voor 5 dollar, 2 gerechten!! Was echt super! daarna nog gratis drank gehad, dus heeft ons niet veel gekost!! Maar toen we terug kwamen in ons Wrak hadden we schrik van ons leven!!! Bij haar bed zat een mega spin!! Echt mega mega, meer dan 20 cm en echt dik...!!Zelfs de jongens durfden die spin niet aan te raken...hahaha...toen kwam stonie malonie sjaak eraan er die begon erop los te meppen. Ging de spin onder het stapelbed, dus hij het stapelbed verschuiven liepen daar allemaal kakkerlakken...!!! hahaha alle jongens (behalve stonie sjaak) en meiden gillend op de bedden springen (midden in de nacht). En sjaak maar proberen dood te maken...die had de grootste lol. Uiteindelijk hebben we alle stapelbedden van de muur gezet wat zorgde voor chaos in de kamer!!! Want onder andere tassen die op de grond stonden kwamen nog meer kakkerlakken tevoorschijn....wat een gegil, gelach en hilariteit, maar te vies voor woorden..!! Ik ben nog van bed gewisseld en 'redder sjaak' had een klamboe bij zich! Die had hij over een stapelbed gehangen. Dus jessica en ik hebben maar in een bed gelegen onder de klamboe en tegen elkaar gezegt dat we morgen (vandaag) een ander hostel gaan zoeken! Zo gezegt en zo gedaan...gelukkig hebben we een ander hostel kunnen vinden. Daar gaan we straks heen.Slechter kan het niet worden alleen maar beter! Dit hostel was te slecht, echt vies en koude douches. Al waren we met surfkamp erg verwend met de warme en heerlijke douches en de fijne kamers met glazenramen erin! Mis het surfen ook al...haha dat was zo'n geweldige tijd. Het enige voordeel van het hippi hostel was dat het een zwembad had waar we heerlijk in hebben gezwommen...

Al met al...weer een ervaring rijker met de beesten in Australie!! Nu bezig met de rest van de trip omhoog te plannen!!

kakkerlak groet van mij...

Wink

Reacties

Reacties

Cynthia

Hahaha je titel is echt erg passend! Ik hoop dat jullie een beter onderkomen gaan vinden, maar dat zal vast wel goed komen. Want veel erger kan het idd niet! Bah!!

Vincent

Zo , ik begrijp dat het echte leven zich heeft aangekondigd. haha, ja die kakkerlakken,die komen uit allerlei kieren en putjes. Vreselijk.mijn keuken in Syrië ,zag zwart van de kakkerlakken s'morgens vroeg,als ik de deur opendeed dan renden ze voor hun leven het putje weer in. Maar als moeders naar bed ging dan wather weer feest voor die zwarte glimmende harde gladjanussen.je moet ze ook niet doodslaan, want als je dan die Berry ziet. Bahhhh.
Verder heb ik ook nog een leuk verhaal. Een keurige dame van Shell, ging mee op een kinderkamer, slapen in tentje en jawel hoor er was bij haar een kakkerlak in haar oor gekropen en die wilde er niet meer uit. Volgende morgen naar een dokter en die heeft haar weten te verlossen van dat ongedierte, vreselijk.
Dus lieverd jij boft maar dat je ze op enige afstand ziet.
Op eens besef je in wat voor riant Nederland wij leven.
Geniet maar verder,dan geniet ik ook.
Lijkt me wel helemaal tegek met al die mensen gillend en schreeuwend in dat Hostel, ja je bent jong en je wilt wat.
Ik lig al een week ziek te zijn en te blaffen ,hoofdpijn en gedoe. Dus je beurt me wel op hoor met dit soort verhalen.
Super ,ga zo door.
Groet Vincent

Vincent

Verbeteringen
Wather Was er
Kinderkamer. Kinderkamp
Berry. Smurrie.
Je ziet mijn computer is net zo eigenwijs als ik.

Melita

een super spinnenkoppenkus van mij!
BRrrr ga de oud back ook eens in!

fem

@ vincent...beterschap..leuk dat je telkens reageert en jessica en ik moesten erg lachen om jou verhaal...dat een kakkerlak ook in je oor kan kruipen...wwwwwhhaaa....
@ melita...ik ga de outback ook in...na nieuw-zeeland...dus dat wordt een giller en een mooi verhaal denk ik...;)

Vincent

Het wordt wel weer eens tijd dat ik geniet, vind je niet?
Ik begrijp het het is jouw vakantie en niet de mijne, ik wacht het rustig af. Geniet maar.
Ik ben druk met mijn kwast, moet zonodig in Ahoy hangen met 6 schilderijen. Ook in Kawop. Ook in het Singer. Ook in de Franastic Art Gallery in Utrecht. Ook zo nodig met een veiling meedoen bij Kunst op de Hoek in Zutphen. 4 nov om 3 uur begint het.
Jan tot Maart in de Hanze hof 28 meter volhangen.
Zie je je kan beter een half jaar ver weg gaan,pfuuhh...dan kun je uitrusten of ben jij ook druk.?

Fem

Ja je moet zeker gaan genieten!! Leuk dat je schilderijen overal hangen!!:) De laatste 2 weken druk met reizen, van de ene plaats naar de andere en dan weer een tour....(heel vervelend..;) haha), binnenkort weer ff tijd om een paar verhalen erop te zetten!..;) maar relaxen doe ik ook hoor...soms moet je daar tijd voor nemen!!28 meter volhangen is een hele opgave zeg!!succes!!

oma uit Zutphen

vandaag zondag half 5 relide en ik zijn vandaag naar zoetermeer geweest tante tonny 98jaar bezocht de heen reis zon de terugreis heel veel regen. femke het is nog genieten .diep zee duiken was eng maar je hebt het toch maar gedaan deze week naar nieuw zeeland?????????liefs tot de volgende keer omi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active