femopreis.reismee.nl

schoon hostel is zoooo fijn!!:)

Hallo iedereen!!

Na ons kakkerlakken avontuur hebben we een schoon hostel gevonden in Byron Bay, Nomads. Dit was een prima hostel waar alles prima schoon is en geen rare beesten rondlopen! We zaten ook met hele leuke Aussies op de kamer, dat was weer lachen!

Na Byron Bay gingen Jessica en iknaar Surfers Paradise. We zaten daar in een heel mooi hostel, wel een beetje duur, maar we durfden even geen risico meer te nemen. Overdag hebben we heerlijkdoor het 'stadje' ,metveelkebab-tenten, gelopen.En heerlijk over het strand terug gelopen. Er is daar nietsuper veel te doen.'s Avonds toen we in ons hostel aankwamen waren we nog steeds de enige 2 op onze 6 persoonskamer. De kamer had ook een eigen badkamer dus Femke en ik zaten elkaar al helemaal lekker te maken, van dit hebben we wel verdiend zo'n kamer voor ons alleen. Jes ging op haar gemak douchen die ensuit was. Op een gegeven moment wilde ze bijna methaar handdoek de badkamer uit lopen en toen schreeuwde ik; Jesssss! Er komen nu 4 bomen van mannen onze kamer binnen! Jes kon alleen maar zeggen; Pak me kleren, van mijn bed af!!! Hahaha ik was bij het bed en de mannen kwamen al binnen..eentje wilde meteen de badkamer inlopen, maar ik hield hem tegen, om ondertussen Jess haar kleren aan te geven. Ikkon niet meer van het lachen...wat een bak. Maar gelukkig waren het 4 hele aardige bomen van mannen, beachvolleyballers

Cool
!!! Zij hadden een hele dag gespeeld en gingen die avond uit en hadden haast. Dus ik was ff de gentleman en liet de heren voorgaan (dacht dat ze toch snel konden, maar niets is minder waar) Jessen ik dachten dat wij lang werk hadden om ons eigen op te maken als we eruit gaan. Nou dit kunnen wij volgens mij niet overtreffen. Het ging van dat ene plukje haar, welke blouse en schoenen, enzelfs schoenen poetsen! We keken ons ogen uit! Na een uurtje of langer waren ze eindelijk klaar en kon ik mijn gang gaan in de zandbende in de badkamer..
Wink
s'avonds zijn Jess en ik aan de wijn gegaan...je had daar flessen voor 8 dollar, dus dat vonden wij erg goedkoop...de wijn vloeide rijkelijk!! Het was weereen gezellige avond met natuurlijk veel kletsen en lachen!!

De volgende dag vertrokken we naar Brisbane, het was die dag echt super warm! Je had nergens geen fut voor. Dit keer zitten we weer in eengoed hostel met een zwembad en al erbij!Tweedag in brisbanezijn we naar Australia Zoo geweest van Steve Irwin. Daar hebben we de meest gekste dieren gezien, van hele gekke grote vogels, schildpadden, koala'sen een spectaculaire krokodillenshow! We konden ook een grasveld opgaan en daar liepen de kangaroo's helemaal los. We konden ze zo aaien, en met ze op de foto!!

Laughing

Eergisteren heeft Jessicamij uitgezwaaid in Brisbane enbenik alleen verder gegaan naar Noosa. Daar had ik een duitse roomie Laura (au pair in melbourne,maar had 2 weken vrij)die ook net wat aangekomen.In Noosa isniet veel te doen kwamen we al snel achter. Dus wehebben samen eenmiddag op het strand doorgebracht, was supergezellig.Daar is een mooi strand en heldere zee met veel groen eromheen. S'avondsheb ik met Laura nog paar wijntjes gedronken inde bar! Het toppunt isbereikt inhet goedkoopste!! Laura en ik hadden wijn besteld en die was 2,50 perglas. De barman had geen 0,50 cent meer dus kregen we hem voor 2 dollar!! Maar hij moest nog even nieuwe wijn pakken. Na 20 min nog niks...raaaaar...Dus wij naar debar of hij ons vergeten was...en ja hoor!! Maar we kregen er gratis nog een glas bij omdat hij ons was vergeten!!:D luckyus!! Dus 2 wijn voor 2 dollar!! wie kan dat nou overtreffen???;) In de bar nog ff gezellig een aussie gesproken...Was een erg gezellige avond!!

Vandaag ben ik met de bus van Noosa naar Rainbow beach gereden. In de bus kwam ik drie nederlandse meiden tegen waarvan 1 een oude bekende is van Surfkamp!! Was leuk elkaar weer te spreken!! Nu ben ik Rainbow beach, niet veel te doen, maar een ontzettend mooi strand en uitzicht!!:) Vanmiddag een uitleg gehad over Fraser Island en dat ga ik de komende drie dagen doen! Morgenochtend vertrekken we. Waarschijnlijk hebben we niet veel bereik, dus niet schrikken als jullie ff niks horen!;) Het probleem is dat we maar een kleine backpack mee mogen nemen. Dus zo moet ik nog even gaan uitzoeken wat ik meeneem!!

See you soon.

Reacties

Reacties

Vincent

Leuk hoor om allemaal te lezen, je geniet volop,wordt je geen alcoholist,niet voor 10 uur beginnen hoor.
Ik zie en ruik de prachtige stranden, het eiland waar je naar toe gaat is geweldig. Super girl,je zal het wel verdiend hebben.
Liefs Vincent.

melanie

Fem, wat een geweldig verhaal.
Ik geniet van al je verhalen, super!! kijk alweer uit naar de volgende.
Heel veel plezier, lees naar een prachtig strand. Genieten"!!

Liefs melanie

Marije

Heerlijk even genieten aan zee in de warmte. In Nederland is de kou gekomen, brr. Ik ga morgen weer aan het werk na een weekje warmte in Tunesie.

Liefs, Marije

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active