femopreis.reismee.nl

Melbourne

hey allemaal,
Happy new jear...dat het een mooi jaar mag worden voor iedereen op alle fronten! 2013 is misschien wel een ongeluksgetal, maar het wordt vast een top jaar!;-)

Na terugkomst uit de outback ben ik van adelaide naar melbourne gegaan met de bus. En ik heb me toch geslapen in die bus...gelukkig maar, kon nog wel wat slaap gebruiken! Vanaf melbourne ben ik naar een hostel in st kilda gegaan om weer te meeten met sjaak en danny (vrienden van begin van de reis). Dat was van ouds weer een hoop geouwehoer, gelach en gebrul en lkkr relaxen!!10 min van het strand en 2min lopen van een park!dus heb af en toe ook ff gelegen in het gras met muziekje op..we hadden ook nog twee ieren op de kamer..een van die ieren richie heb ik zo om gelachen...hij is zo ijdel..telkens als hij de kamer binnenkwam keek hij als eerste in de spiegel! Als hij uit ging werd het nog erger, hij trok wel drie keer een ander shirt aan om te kijken 'hoe goed het wel niet stond'. En dan nog vragen aan mij welke die aan moest doen, dus ik begon echt te geiten, als je naar beneden in de bar gaat kan je beter t-shirt aan doen..ga je naar de stad dan lange mouwen..hahah en ook met een blouse met korte mouwen...had ie een t-shirt er onder...zag er niet uit bij hem..ik zo; het is beter als je niks er onder doet en dat deed ie dan...hahah elke keer werd het weer een show met kleren, geurtjes, en hij balsemt zelfs zijn oogleden ..o ja hij dacht dat betadine was om op de drinken en dat t dan helpt..hoe dom kan je zijn...maar dus een hoop gelachen die week. We zijn naar de botanische tuinen geweest en wezen stappen (erg leuke liveband)met kerst en uit eten geweest. Maar dat was zo slecht...haha we hadden de grootste lol om het slechte eten..maar lkkr was het niet. Wat tom (vriend van danny) had besteld was mix grill..dan verwacht je dit niet: wat kreeg hij een soort wrap met een paar stukjes meat en 1,5 krob sla erin...wij hadden de tranen over onze wangen lopen van het lachen...De volgende dag hebben sjaak, danny en ik bij een italiaan geluncht...en dat was me overheerlijk, iedereen aan het genieten en geen geouwehoer!hahah Met oud en nieuw met het hele hostel gevierd in het park...was echt lache!! nu zijn sjaak en danny naar tasmanie om te werken. Mijn plan is ook veranderd. Eerst zou ik ook naar tasmanie gaan, maar omdat het teveel op new-zealand lijkt en veel te duur is om ff een paar dagen heen te gaan heb ik besloten om in melbourne te blijven. Want ik wil de great oceaan road, grampians nog zien en misschien phillips island, en natuurlijk de australian open bezoeken!Ik ben nu naar een hostel meer in de stad gegaan en heb eva (begin van de reis) en de andere nederlandse meiden leontine en marieke (outback) weer gezien en samen gegeten en ff n free drankje wezen doen in een bar!! was weer erg gezellig en morgen verhuis ik naar het hostel waar ze met zijn drieeen zitten..en zij blijven net zo lang als ik in melbourne. Gezellig!
Melbourne is een gezellige stad, met kleine straatjes waar je lkkr kunt lunchen als je de juiste atraatjes weet te vinden! veel parken en de victoria market (erg groot) maar nog genoeg te ondekken hier!
het is mooi weer hier! morgen wordt het 42 of warmer! niet normaal meer..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active