femopreis.reismee.nl

Time flies!!!!!

G' day,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven, maar leef nog steeds hoor zoals sommige van jullie op facebook kunnen zien/lezen..

Wink
. Heb nog twee weken in Melbourne gezeten en dat was super met de meiden; eva, marieke en leo!!We deelde met zijn vieren een kamer dus je kan wel voorstellen hoe die kamer eruit zag met vier nederlandse meiden....chaos! Wat een lol hebben wij daar gehad; eva met haar spookverhalen vertellen en dan zelf het bangste zijn en bij iemand anders in bed kruipen....nadat ik de boel heb lopen opstoken...geweldig toch!!hahahaha!Ik kon niet meer van het lachen...dat was echt gieren, brullen en aan het zuurstof...ik kon niet meer (het raarste was nog dat een van de meiden sliep en niet eens wakker is geworden van een orkaan van geluid!!). Daarnaast hebben we veel gekookt (scheelt stuk in prijs als je met zijn allen boodschappen doet!), hoop gelach, geouwehoer, elkaar in de zeik zetten, gezellig stappen met de italianen, luie dagen gehad.. Ook nog met Vera (outback mams) gemeet in Melbourne en gegeten, was ook weer super!! Daarnaast heb ik ook nog met Elin (surfkamp) gemeet!! was ook super gezellig om weer bij te kletsen. Melbourne leek wel op weer met veel mensen meeten, ik kende daar de weg,...heerlijke stad!!!!Een langere tijd op dezelfde plek blijven was ook heerlijk...ff bijkomen van al het reizen en ff niet sjouwen met die zware backpack...die heeft zijn record weer eens gehaald. Hij was bij de vlucht naar Perth 20.2 kg!! hahaha en dat heb ik op mijn rug...!!

Naast Melbourne heb ik nog de great oceaan road en grampians gedaan met een tour!! Daar heb ik ook weer ontzettend leuke meiden (nederland/belgie) ontmoet! De ene bleek een collega te zijn van Vera (wat is de backpackerswereld toch klein, he?!)Met veel mensen die ik heb ontmoet heb ik nog steeds contact!! Super leuk!! De great ocean road was mooi! Maar niet zo super bijzonder als ik had verwacht. Ik denk dat ik te veel mooie dingen in een korte tijd heb gezien (tja...luxe positie). Maar ik denk dat als ik thuis alles weer op foto's zie dat ik dan wel denk....tjeetje..Fem daar ben jij wel allemaal mooi ff geweest in 5 maanden!!Dat kunnen niet veel mensen zeggen!!

Cool

Als laatste was natuurlijk de Australian Open een hoogtepunt tijdens mijn verblijf in Melbourne. Ben twee dagen naar de kwalificaties geweest, daar de nederlanders lopen aanmoedigen, maar dat heeft niet mogen baten! Helaas, maar wel twee leuke dagen tennis kijken en weer veel nederlanders ontmoeten. Ben ook nog twee dagen naar het 'echte' tournooi geweest en trainingen wezen kijken! Zo veel spelers en speelsters gezie, te veel om op te noemen...maar sjarapova, djokovic, wozniaki, federer waren toch wel super om te zien!!!:) dream come true!

Laughing

Nu zit ik Perth dit is de tweede dag, vandaag een paar dingen regelen en ff perth bekijken. Hoorde van verschillende mensen dat je na een dag al weer bent uitgekeken. Valt niet super veel te zien. Daarom ga ik morgen voor een week op tour naar Exmount! Dan zie ik toch nog een stuk van de westkust! Na de tour vlieg ik door naar Bangkok. Past weer allemaal precies...wat een organisatie talent heb ik toch..

Tongue out
En in Thailand heb ik dan nog maar 3,5. Dus totaal nog maar 4,5 week....wat gaat de tijd snel!! Dit is daarom het laatste verslag uit Aussie... heb waarschijnlijk geen tijd om nog een verslag uit Aussie te schrijven...dat klinkt raar...!! Australie is echt een super leuk, relax land met hele leuke mensen en heel veel backpackers. Tot nu toe was het hoogte punt van australie toch wel de Outback omdat het echt een andere kant van australie is en we daar een geweldige tijd hebben gehad, perfecte tour en geweldige mensen heb leren kennen. Daarnaast natuurlijk de stad Melbourne en de Australian Open en onze geweldige nederlandse kamer voor twee weken!! Misschien na deze tour komt er nog een hoogtepunt bij...you never know!! Het is echt super dubbel om Aussie te verlaten...had zeker nog langer kunnen blijven, vindt het geweldig hier!!!.. je kan niet alles hebben.!! hahaha Wie weet kom ik weer eens terug in Aussie...zou ontzettend gaaf zijn!!!

Maar er wacht over een week een nieuwe uitdaging en een heel ander land....Thailand!! Daar weet ik nog niet helemaal wat ik ga doen. We zullen zien...Wel kan ik jullie vertellen dat ik in Thailand mijn nederlandse telefoon wel aan heb en smsjes etc lees, maar niks terug stuur, het valt niet onder de landen waar ik goedkoop kan smsen. Australische nummer doet het daar niet!! Ik ben alleen bereikbaar via internet. Het schijnt dat ze daar ontzettend veel gratis wifi hebben!!Dus wil je contact, sms, mail of whatsapp!! We kunnen bijna zeggen dat ik over een maand weer op schiphol sta.....time flies!!

Cheers,

Fem

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active