femopreis.reismee.nl

bye bye lovely aussie,,..Hello Thailand!

De laatste week in australie was super! ik was in perth aangekomen en twee dagen in perth geweest en daarna met een tour met 9 andere mensen naar exmount gegaan en weer terug naar perth in 7 dagen! Dat was een leuke tour waar ik weer leuke mensen heb ontmoet! Laatste week australie, laatste keer goon drinken(ga dat niet missen...hahaha), laatste keer een tour, laatste keer genieten van het mooie land, laatste keren snorkelen...maar wel met schildpadden!!WOW!! in een super jet gezeten, :D helaas hebben we geen haaien gezien, dat was wel jammer! Laatste keer kangaroes, horny devil, koala's, dingo's gezien, pinnacles, laatste keer zonsonderdag in aussie maar wel met champagne!!!Love it! Laatste keer de goede muziek van de tour!!Laatste keer sandboarden ... laatste keer afscheid nemen van de geweldige mensen die ik heb ontmoet..!!Ik heb zo veel mooi memories aan dit land overgehouden die ik nog heel lang ga koesteren!!! En wat zou ik graag nog langer willen blijven om nog meer te zien en heerlijk te relaxen daar!Helaas de reisgaat verder en wel naar Thailand!!

De laatste nacht van mijn aussie avontuur heb ik geslapen op het vliegveld van Perth omdat ik vroeg in de ochtend een vlucht had naar Sydney en vanaf Sydney weer naar Bangkok. De eerste vlucht was een hel omdat ik als een blaadje sla tussen twee hamburgers zat en dus haast niet kon adem halen of bewegen..Dat werd gelukkig de tweede vlucht ruimschoots goed gemaakt want daar had ik drie stoelen voor mij alleen...heerlijk toch die ruimte en genoeg te eten en te drinken...!!

Eenmaal aangekomen in Bangkok zou ik opgehaald worden door iemand van de tour ik had geboekt. En dat was maar goed op. Er stond in de beschrijving ga op niemand in en neem geen taxi wacht totdat diegene er is. Nou ik braaf zijn en met mijn papier met de routebeschrijving naar de plek lopen. Dit ging niet zo makkelijk als ik had gedacht, iedereen wil wat van je. De eerste de beste taxi chauffeur pakte mijn papier uit de handen waar ik heen moest...ik trok het papier uit zijn handen en zei, no no no! hahah toen dacht ik; niet kijken en dom doorlopen (doe ik mijn haarkleur ook weer eer aan!!haha) En ook al keek ik niet iedereen sprak me aan, werd helemaal gek. Ik was bij het punt aangekomen waar ik moest zijn en toen vroeg een man mij wat...maar ik dacht; heb je er weer zo een die wat wilt! Dus ik zonder te luisteren; NO! Bleek dat achteraf de man te zijn die mij zou ophalen!!! hahahahah ik nog niet meer van het lachen! Nou samen de taxi in...wat een belevenis, de man kende bangkok beter dat de chauffeur! Ondertussen wat ongelukken zien gebeuren...als je ziet hoe ze rijden kan het ook niet anders../te belachelijk voor woorden!! Aan gekomen waar we moesten zijn en jawel levend uit de taxi, was hij zo galant om mijn veel te zware bacpack te dragen helemaal naar mijn kamer op 5 hoog met trappen...love him!! hahah was veel te warm en backpack is iets van 20 kilo!! hahah hij vond hem zelfs zwaar!! Dus ik zei, ik til hem wel...maar daar wilde hij niks van weten!!! hahaha ik loop er toch al 4 maanden mee rond!!Heerlijk een kamer voor mij alleen met tv en badkamertje. De volgende dag zou nog een meisje bij mij op de kamer komen! Heerlijke bedden en goed geslapen, beetje rondgelopen in de buurt en kennis gemaakt met de andere tourgenoten! Allemaal engelsen en een braziliaan!

Gisteren zijn we naar de tempels geweest met de verschillende boeda's. Met longboat over de river kwai gewaren en rondgelopen in Bangkok en verschillende dingen gezien! Terug met een tuk tuk. Wat zijn die dingen levensgevaarlijk zeg!! maar we zijn er levend uitgekomen! Ze racen overal tussendoor en je voelt de banden wegglippen en dat we niet zijn gebotst mag een wonder zijn....auto's zo dichtbij dat we soms echt elkaar vasthielden...als dit maar goed gaat....maar gelukkig niet...Gisterenavond bij indiaans restaurant gezeten, was een leuke sfeer en lekker eten! Vandaag hebben we thaise kookles gehad van een bekend persoon uit thailand. Was erg lache en erg lekker...dus wie weet thuis....;) hahaha Vanavond gaan we naar het zuiden, nationaalpark en dan door naar een van de eiland...Thailand is echt super goedkoop by the way!Ontbijt is nog minder dan 2,50 euro! hahah dus elke keer ontbijten, lunchen en uit eten...heerlijk!!!!:D in dat opzicht weer een voordeel tenopzichte van aussie!

moet nu stoppen...tijd is op!!! Denk dat ik vanaf nu geen verhalen meer op deze site zet maar ze lekker bewaar tot ik weer in Nederland ben....over 23 dagen zegt de site...hahaha

See you soon!!

xxx Fem

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active